FSC-BT631D di Shenzhen Feasycom impiega nRF5340 SoC per furnisce a Soluzione di Connettività Audio LE per Cuffie è Equipaghji Audio

Table di cuntinutu

Un modulu avanzatu per u disignu di u produttu audio wireless basatu annantu à Nordic Semiconductor nRF5340 SoC multiprotocolu high-end, hè statu lanciatu da a cumpagnia IoT, Shenzhen Feasycom. U modulu "FSC-BT631D" hè furnitu in un pacchettu compactu di 12 per 15 per 2.2 mm, è hè descrittu da a cumpagnia cum'è u primu in u mondu. Bluetooth® modulu chì pò sustene i dui LE Audio è Bluetooth Classic. In più di u nRF5340 SoC, u modulu integra un chipset di transceiver Bluetooth Classic per attivà l'applicazioni audio Bluetooth legacy.

A prossima generazione di audio wireless

"LE Audio hè a prossima generazione di audio Bluetooth", dice Nan Ouyang, CEO di Shenzhen Feasycom. "Rende l'audio in streaming via Bluetooth LE pussibule cù un rendimentu rinfurzatu in qualità di sonu, cunsumu di energia, latenza è larghezza di banda. Cume a transizione di l'industria da Classic Audio à LE Audio, i sviluppatori di produtti audio wireless necessitanu una soluzione chì pò sustene e duie versioni, chì hè perchè avemu sviluppatu u modulu FSC-BT631D ".

"U nRF Connect SDK era ancu inestimabile in tuttu u prucessu di sviluppu di LE Audio".

Per esempiu, e soluzioni di l'equipaggiu audio chì utilizanu u modulu Feasycom ponu cunnette à i dispositi di fonte audio cum'è un smartphone, laptop o TV utilizendu Bluetooth Classic, dopu trasmette l'audio à un numeru illimitatu di altri apparecchi LE Audio utilizendu l'audio di trasmissione Auracast ™.

U modulu impiega i processori duali Arm® Cortex®-M5340 di u SoC nRF33 - chì furnisce un processore d'applicazioni d'altu rendiment capace di DSP è Floating Point (FP) à fiancu à un processore di rete cumplettamente programmabile, ultra low power. U core di l'applicazione gestisce sia u codec LE Audio sia u codec per l'audio Bluetooth classicu, mentre chì u protocolu Bluetooth LE hè supervisatu da u processatore di rete.

Supportu per parechji protokolli

A connettività LE Audio hè resa pussibule attraversu a radio multiprotocolu 5340 GHz di u nRF2.4 SoC cù una putenza di output di 3 dBm è una sensibilità RX -98 dBm per un budget di ligame di 101 dBm. Sta radio supporta ancu altri protokolli RF maiò cumpresi Bluetooth 5.3, Bluetooth Direction Finding, Long Range, Bluetooth mesh, Thread, Zigbee, è ANT™.

"Avemu sceltu u nRF5340 SoC perchè hà ottenutu una coesistenza stabile di LE Audio è Bluetooth Classic chì era chjave per questa applicazione", dice Ouyang. "U rendiment di i CPU dual-core, l'eccellente efficienza energetica è u rendiment RF eranu altri fattori in a decisione".

U cunsumu d'energia ultra-bassu hè resu pussibule per via di a nova radio multiprotocolu nRF5340, ottimizzata per a putenza, chì offre una corrente TX di 3.4 mA (0 dBm TX power, 3 V, DC/DC) è una corrente RX di 2.7 mA (3 V, DC/DC). U currente di u sonnu hè pocu quantu à 0.9 µA. Inoltre, perchè i nuclei ponu operare indipindentamente, i sviluppatori anu a flessibilità per ottimisà u rendiment per u cunsumu di energia, u throughput è a risposta di bassa latenza.

"U nRF Connect SDK hè statu ancu inestimabile in tuttu u prucessu di sviluppu di LE Audio, à fiancu à l'eccellenti informazioni tecniche è ingegneri di l'applicazione furnite da Nordic", dice Ouyang.

SOURCE U modulu Nordic-powered simplifica u sviluppu di produttu Bluetooth LE Audio

Libru di Top