Cosa hè l'Interfaccia di Controller Host Bluetooth (HCI)

Table di cuntinutu

A strata di l'interfaccia di u controller di l'ospite (HCI) hè una capa fina chì trasporta cumandamenti è avvenimenti trà l'elementi di l'ospiti è di u controller di a pila di protokollu Bluetooth. In una applicazione pura di processore di rete, a capa HCI hè implementata per un protocolu di trasportu cum'è SPI o UART.

Interfaccia HCI

A cumunicazione trà un Host (un computer o un MCU) è un Host Controller (u chipset Bluetooth attuale) seguita l'Interfaccia Host Controller (HCI).

HCI definisce cumu si scambianu cumandamenti, avvenimenti, pacchetti di dati asincroni è sincroni. I pacchetti asincroni (ACL) sò usati per u trasferimentu di dati, mentre chì i pacchetti sincroni (SCO) sò usati per a Voce cù l'auriculare è i Profili Hands-Free.

Cumu funziona Bluetooth HCI?

L'HCI furnisce una interfaccia di cumandamentu à u controller di baseband è u gestore di ligame, è accessu à u statutu di hardware è i registri di cuntrollu. Essenzialmente sta interfaccia furnisce un metudu uniforme di accede à e capacità di a banda di basa Bluetooth. L'HCI esiste in 3 sezioni, l'Host - Transport Layer - Host Controller. Ciascuna di e sezioni hà un rolu diversu à ghjucà in u sistema HCI.

Feasycom hà attualmente moduli chì supportanu Bluetooth HCI:

Mudellu: FSC-BT825B

  • Versione Bluetooth: Bluetooth 5.0 dual-mode
  • Dimensione: 10.8mm x 13.5mm x 1.8mm
  • Profili: SPP, BLE (Standard), ANCS, HFP, A2DP, AVRCP, MAP (opzionale)
  • Interfaccia: UART, PCM
  • Certificazioni: FCC
  • Highlights: Bluetooth 5.0 Dual-Mode, Mini Size, Cost Effective

Libru di Top