4G LTE Cat.1 (Categoria 1) Modulu Wireless Per Mercatu IoT

Table di cuntinutu

Cat. hè a categoria UE. Sicondu a definizione di 3GPP, a Category UE hè divisa in 10 livelli da 1 à 10.

Cat.1-5 hè definitu da R8, Cat.6-8 hè definitu da R10, è Cat.9-10 hè definitu da R11.

L'UE-Category definisce principalmente i tassi di uplink è downlink chì l'equipaggiu terminal UE pò sustene.

Cosa hè LTE Cat.1?

LTE Cat.1 (nome cumpletu hè LTEUE-Categoria 1), induve UE si riferisce à l'equipaggiu d'utilizatore, chì hè una classificazione di u rendiment wireless di l'equipaggiu terminal d'utilizatori sottu a reta LTE. Cat.1 hè di serve l'Internet di e Cose è rializà u cunsumu d'energia bassu è a cunnessione LTE low-cost, chì hè di grande significazione per u sviluppu di l'Internet di e Cose.

LTE Cat 1, a volte si riferisce ancu cum'è 4G Cat 1, hè specificamente cuncepitu per l'applicazioni IoT Machine-to-Machine (M2M). A tecnulugia hè stata inizialmente introdutta in 3GPP Release 8 in 2009 è hè diventata tecnulugia di cumunicazione LTE IoT standardizzata da tandu. Supporta una velocità massima di downlink di 10 Mbit/s è una velocità uplink di 5Mbit/s è si crede a suluzione ideale per i scenarii chì ùn sò micca dipindenti da a trasmissione di dati à alta velocità, ma chì anu sempre bisognu di l'affidabilità di a rete 4G. Pò furnisce un rendimentu eccellente di a rete, una grande affidabilità, una copertura sicura è un rendimentu di costu ideale.

LTE Cat.1 vs LTE Cat.NB-1

Sottu à i requisiti di l'applicazioni IoT, 3GPP Release 13 definisce i standard Cat M1 è CatNB-1 (NB-IoT) per risponde à i bisogni di i mercati IoT à tassi medii è bassu, rispettivamente. I vantaghji tecnichi di NB-IoT ponu risponde cumplettamente à i bisogni di scenarii statici di bassa tarifa. Ma d'altra parte, a rapidità è l'affidabilità di LTE Cat M ùn hè micca bè cum'è l'aspittava per affruntà i bisogni di l'IoT di i dispositi portabili, camere di sorveglianza è i dispositi di seguimentu di logistica, lascendu una lacuna tecnica in u campu di a connettività IoT à tariffa media. .

Tuttavia, LTE Cat.1 supporta 10 Mbit / s downlink è 5Mbit / s uplink speeds, chì ottene ritmi di dati più elevati chì e tecnulugia LTE Cat M è NB-IoT ùn ponu mai ottene. Questu hà spintu assai cumpagnie IoT à aduprà gradualmente a tecnulugia LTE Cat 1 chì hè digià dispunibule.

Ricertamenti, Feasycom hà lanciatu u modulu wireless LTE Cat.1 FSC-CL4010, pò esse largamente utilizatu in: vestiti intelligenti, POS, stampatore portable, OBD, strumentu di diagnosticu di vittura, posizionamentu di vittura, spartera equipaggiu, sistema intercom intelligente è cusì.

Vini di Corsica

Parametri Basici

Per più dettagli, cuntattate u nostru Team.

Libru di Top